Flaam Festival 2019
Andrej & Andrej (Andrej Barčák, Andrej Čanecký)
#Nominácia
#Kampaň
Na otázku, čo môžu v kampani pre festival Flaam 2019 urobiť inak, než veľké letiskové festivaly, prišlo štúdio s konceptom vizuálnej identity pozostávajúcej z avatarov reprezentujúcich 22 vystupujúcich umelcov. Každý návrh avatara vychádzal z prejavu, výzoru či hry s menom daného umelca. Aj obmedzenú outdoorovú kampaň preklopilo štúdio do výhody – nízky náklad niekoľko desiatok plagátov vytlačili ručne sieťotlačou. Pri kampani hravo pristúpili aj k festivalovému predaju. Jeho súčasťou boli tričká s menami každého návštevníka festivalu či vstupenky, ktoré fungovali ako stierateľné žreby.
Ďalšie práce a diela
Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia
#Knihy a publikácie
Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia
#Plagát a vizuál
Dornkappel – Banda tupých hláv
Andrej & Andrej, Igor Machata
#Animácia a video
Dornkappel – Requiem
Andrej & Andrej
#Obal a objekt
Energy Manifest Conference 2019
Andrej & Andrej, Martin Kahan
#Kampaň
Flaam Festival 2018
Andrej & Andrej, Michal Chrastina
#Nominácia
#Kampaň
Take Care
Andrej & Andrej, David Kalata
#Kampaň
Verejná ochrankyňa práv
Andrej & Andrej
#Nominácia
#Identita
Webstránka STM
Martin Kahan, Andrej & Andrej
#Digital