back-to-home

Flaam Festival 2019
Andrej & Andrej (Andrej Barčák, Andrej Čanecký)

Klient: Flaam Festival

#Nominácia  #Kampaň

Na otázku, čo môžu v kampani pre festival Flaam 2019 urobiť inak, než veľké letiskové festivaly, prišlo štúdio s konceptom vizuálnej identity pozostávajúcej z avatarov reprezentujúcich 22 vystupujúcich umelcov. Každý návrh avatara vychádzal z prejavu, výzoru či hry s menom daného umelca. Aj obmedzenú outdoorovú kampaň preklopilo štúdio do výhody – nízky náklad niekoľko desiatok plagátov vytlačili ručne sieťotlačou. Pri kampani hravo pristúpili aj k festivalovému predaju. Jeho súčasťou boli tričká s menami každého návštevníka festivalu či vstupenky, ktoré fungovali ako stierateľné žreby.

Ďalšie práce a diela


Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia #Knihy a publikácie

Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia #Plagát a vizuál

Dornkappel – Banda tupých hláv
Andrej & Andrej, Igor Machata
#Animácia a video

Dornkappel – Requiem
Andrej & Andrej
#Obal a objekt

Energy Manifest Conference 2019
Andrej & Andrej, Martin Kahan
#Kampaň

Flaam Festival 2018
Andrej & Andrej, Michal Chrastina
#Nominácia #Kampaň

Take Care
Andrej & Andrej, David Kalata
#Kampaň

Verejná ochrankyňa práv
Andrej & Andrej
#Nominácia #Identita

Webstránka STM
Martin Kahan, Andrej & Andrej
#Digital