Take Care
Andrej & Andrej (Andrej Barčák, Andrej Čanecký), David Kalata
#Kampaň
Mileniáli sú všeobecne známi svojou nerozhodnosťou, nestabilitou, lenivosťou, či psychickými problémami. Generácia nepoužiteľná v praktickom živote, generácia televíznych obrazoviek a smartfónov. Cieľom kampane bolo komunikovať tieto vlastnosti vizuálne a koncepčne. Vzniknutá publikácia je preto neprakticky veľká, texty sú rozmiestnené pozdĺž strán zhora nadol, aby napodobňovali nekonečné „skrolovanie“ sociálnych sietí. Umelecké diela zobrazené v tejto publikácii sú konfrontované s podobnými obrázkami vygenerovanými cez Google Image Search, ktoré symbolizujú preplnenosť obdobia. Celá publikácia je vytlačená v Pantone farbách RGB. Obal publikácie tvorí ilustrácia „najmileniálnejšieho“ jeleňa a pracuje v koncepte novej vizuálnej identity pre Vysokú školu výtvarných umení v Bratislave.
Ďalšie práce a diela
Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia
#Knihy a publikácie
Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia
#Plagát a vizuál
Dornkappel – Banda tupých hláv
Andrej & Andrej, Igor Machata
#Animácia a video
Dornkappel – Requiem
Andrej & Andrej
#Obal a objekt
Energy Manifest Conference 2019
Andrej & Andrej, Martin Kahan
#Kampaň
Flaam Festival 2018
Andrej & Andrej, Michal Chrastina
#Nominácia
#Kampaň
Flaam Festival 2019
Andrej & Andrej
#Nominácia
#Ilustrácia
#Kampaň
Kapitál
Dávid Koronczi, Šimon Chovan, Magdaléna Scheryová, David Kalata, Tereza Maco
#Knihy a publikácie
Verejná ochrankyňa práv
Andrej & Andrej
#Nominácia
#Identita
Webstránka STM
Martin Kahan, Andrej & Andrej
#Digital