back-to-home

Take Care
Andrej & Andrej (Andrej Barčák, Andrej Čanecký), David Kalata

Klient: Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

 #Kampaň

Mileniáli sú všeobecne známi svojou nerozhodnosťou, nestabilitou, lenivosťou, či psychickými problémami. Generácia nepoužiteľná v praktickom živote, generácia televíznych obrazoviek a smartfónov. Cieľom kampane bolo komunikovať tieto vlastnosti vizuálne a koncepčne. Vzniknutá publikácia je preto neprakticky veľká, texty sú rozmiestnené pozdĺž strán zhora nadol, aby napodobňovali nekonečné „skrolovanie“ sociálnych sietí. Umelecké diela zobrazené v tejto publikácii sú konfrontované s podobnými obrázkami vygenerovanými cez Google Image Search, ktoré symbolizujú preplnenosť obdobia. Celá publikácia je vytlačená v Pantone farbách RGB. Obal publikácie tvorí ilustrácia „najmileniálnejšieho“ jeleňa a pracuje v koncepte novej vizuálnej identity pre Vysokú školu výtvarných umení v Bratislave.

Ďalšie práce a diela


Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia #Knihy a publikácie

Archívna správa o stave Vysokej školy výtvarných umení 1949 – 1989
Andrej & Andrej, David Kalata
#Nominácia #Plagát a vizuál

Dornkappel – Banda tupých hláv
Andrej & Andrej, Igor Machata
#Animácia a video

Dornkappel – Requiem
Andrej & Andrej
#Obal a objekt

Energy Manifest Conference 2019
Andrej & Andrej, Martin Kahan
#Kampaň

Flaam Festival 2018
Andrej & Andrej, Michal Chrastina
#Nominácia #Kampaň

Flaam Festival 2019
Andrej & Andrej
#Nominácia #Ilustrácia #Kampaň

Kapitál
Dávid Koronczi, Šimon Chovan, Magdaléna Scheryová, David Kalata, Tereza Maco
#Knihy a publikácie

Verejná ochrankyňa práv
Andrej & Andrej
#Nominácia #Identita

Webstránka STM
Martin Kahan, Andrej & Andrej
#Digital