back-to-home

Modrá púpava
Ivana Palečková

Klient: Modrá púpava

#Nominácia  #Obal a objekt

Identita a obalový dizajn pre značku prírodnej kozmetiky Modrá púpava pracuje s minimalistickým dizajnom dimenzovaným pre potlač malých obalov. Identita reaguje na etablovaný názov značky hravou a výraznou farebnosťou, ktorá vytvára systém kolekcií podľa typu pleti, či spôsobu použitia, čím zákazníkovi pomáha v orientácii medzi produktmi. Tie sú balené v hnedom skle, ktoré je na uchovávanie kozmetiky najvhodnejšie. Dizajn pracuje s vlastným písmom Plastic doplneným o logo púpavového padáčika. Padáčik je umiestnený na fľaštičkách voľne, akoby ho na ne dovial vietor. Rotácia padáčika sa odráža aj v kompozíciách typografie. Škatuľky sú z certifikovaných farebných papierov, skladajú sa bez lepidla. Obal je využitý efektívne – na vnútornej strane sú umiestnené tipy na použitie produktov.

Ďalšie práce a diela


Fest Anča
Ivana Palečková
#Nominácia #Kampaň

Plastic
Ivana Palečková, Jitka Janečková
#Písmo

Public Species
Ivana Palečková
#Nové horizonty