back-to-home

Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise
Dominik Fodora, Katarína Rybnická, Martin Jenča

Vydavateľ: Slovart

 #Knihy a publikácie

Inšpiráciou pre knihu bola úspešná séria videí Marketing Backstage a autor preniesol online obsah do papierovej podoby. Dvadsať neformálnych rozhovorov o dizajne, marketingu, reklame, komunikácii, nových technológiách a sociálnych sieťach muselo mať súčasný a zároveň nadčasový dizajn, aby oslovilo cieľovú skupinu v startupoch, reklamných agentúrach a inovatívnych projektoch. Každý z rozhovorov je farebne odlíšený iným papierom, naopak spoločné je zhrnutie kľúčových tém na čiernom podklade pod titulom „Ako na to“. Kompaktnosť dizajnu umocňujú celostranové fotografie. Súčasťou knihy sú aj ukážky prác jednotlivých respondentov, ktoré sú integrované do rozhovorov.

Ďalšie práce a diela


Plán Bratislava
Martin Jenča, Slávka Pauliková, Martin Kahan
#Nové horizonty